Ingen rubrik inlägg

häromdan var jag ute och fotade bland andra bilden som nu är header.

Känns lite som om ingen av maskros bilderna blev jätte, jätte bra.
Den jag kanske gillar mest är en där man ser ett blad med bara gräsmattan som bakgrund. Men det är inget bra fokus på den.
Usch vad bilderna blir smala men annars blir dom så stora
Det är inte höst det är bara vackra färger.






Tycker dom blev bra (som vanligt är ingen redigerad) har använt mina close-up filter mycket tur att jag köpte
dom.
Sprang igår med mamma och ska kanske simma idag också med "s", kanske bio också, annars ser detta ut att bli en riktigt tråkig dag.
Städa behövs verkligen!
2010-05-14 @ 12:14:58 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0