52, eller rättare sagt 57 teman

Jag har inte skrivit att jag kommer skippa temat "Stillhet", i alla fall så länge. Har skit mycket jag måste göra och bara små ideér.
Detta är vad jag måste göra.

Spanska : Helst läsa texter inför prov som är på tisdag PROVET ÄR KLART!

Engelska : Skriva en redovisning (GANSKA KLART) och redovisa på tisdag REDOVISAT!

Idrott : Hitta en planering i mitt skit stökiga (Inte SÅ stökiga längre :)) rum/ skriva en ny från minnet och lämna in den.  AVKLARAT

Svenska : Skriva klart en bildanalys och lämna in. Imorgon (???) INLÄMNAT

Matematik : Plugga inför ett prov som är lite oförberett så vi vet inte när det är.

NO : Svara på några skit dryga frågor innan onsdag. INLÄMNAT

Hem & konsumentkunskap : Göra en liten grej på en uppgift, senast fredag (??)

Bild : Göra klart! KLART
Allt detta och jag går ändå inte i nian. Jag har klagat jättemycket på att vi haft mycket att göra hela terminen för att alla prov hamnat samtidigt. Skit termin, jättejobbig, tänk hur det blir nästa år!
Några bilder jag tog igår, finns några fler, kanske till och med finare men dom lägger jag inte upp nu :)
(Bilderna är som vanligt inte redigerade)


åhh, blir så sur för att det inte går att ha mellanrum i inläggen, fan.

Den texten som är sned där uppe ↑ ska egentligen vara genomstruken men det fungerar inte av någon ###### anledning.
2010-05-27 @ 16:35:04 Vardag i bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

sv: Jaså, jag tycker att den översta är lite för mycket på nåt sätt. Gillar den understa mer ;)



Haha, jadu man kan ju undra. Nej men somsagt, jag lyckades inte med mörker för att det inte är mörkt och stillhet har jag försökt med i typ evigheter, tagit massor av olika bilder men inget blev rätt, men i veckan kommer den! (Hoppas jag..) :P

2010-05-30 @ 22:10:55
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0