Lång tid sen.

Har haft ett svenska arbete hängande över mig skit länge. Kan säga att det nu är jävligt försenat och fortfarande inte inlämnat. En anledning till att jag inte varit här och nästan inte läst några andra bloggar heller på hur länge som helst.
Inte mycket tv heller skit tråkigt -.-
Men nu fuskar jag..Genom att vara här..he he.
Men bilderna efter teman kommer komma upp, vi kan väll säga att jag inte hängt på i Mars men många kommer nog upp så småningom (ska fottas först ;)
ps. Har CYKLAT till skolan idag! Yes tio minuter istället för tjugo minuters promenad. Nästan ingen is kvar
min "stora" lillebror, han hade ätit glass
2010-03-26 @ 15:34:23 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0