ENSÅNDÄRPRYLSOMFÅNGARDRÖMMAR,LÅSERINDOMITRYGGTFÖRVAROCHSPARARDOMÅTDIG

Har varit hos skolsyster idag. Kollat syn, vikt, längd, och rygg.
Jag hade inte sned rygg! Jag hade inte dålig syn! Dock sa hon att jag kanske inte kommer bli så mycket längre...Snyft, snyft...jag var bara 159 cm (visst var det så hon sa?) Orättvist, fast jag vet inte om jag är ledsen över det, däremot tycker jag om att klaga. Men det finns faktiskt fördelar med att vara kort....Fast man kan inte bli modell. (Om man nu skulle vilja det)

I alla fall så åker jag på  fredag morgon, upp till fjällen! Ska bli skönt, ingen dator och det finns en tv där men den fungerar inte ( i alla fall inte sist) så man blir liksom bort kopplad från resten av världen.
hmm, är snön inte borta? Trodde jag fick bort den..Aha, den syns bara i förhandsgranskningen...men nu funkar inte förhandsgranskningen.
jävla skit förhandsgranskning, nu kan jag inte se hur bilden ser ut, tänkte lägga upp många fler men inser att klockan går och jag måste plugga skiten ur mig



SENARE TILLAGT : Jag kom på en bra sak med att vara kort! Man kan rida ponny!
2010-03-31 @ 16:29:48 Svart och vitt Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

Hm, till mig säger skolsyster att jag kommer att bli myyyyycket länge... Stor risk :/

2010-03-31 @ 18:39:17
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Yes ;) <3

2010-03-31 @ 20:14:36
URL: http://theliisa.se/
Postat av: Ellie<3

fin bild:)

2010-04-13 @ 01:15:24
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0