YES!







UNDERBAR KVÄLL

• Städa, eftersom jag inte orkade med det förut (ha..ha)
• Städa vårat "lekrum" som jag ska städa varannan vecka trots att jag nästan aldrig använder det (och min brorsa spelar wii där nästa varje dag)
• GLOSOR - till imorgon, hade lyckats (förtränga som vanligt)
• Ligger efter med ett ••••(fula ord) engelska arbete.

VÄLKOMMEN MÅNDAG!

(stängde av väckarklockan i morse och trodde att det var lördag men att jag råkat sätta på den endå, sen fick  jag reda på den hemska sanningen)

2010-01-25 @ 17:26:32 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

härliga bilder!

2010-01-26 @ 13:33:20
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0