YEESSSS


Gammal bild från fjällen


Ja! jag är så glaadd trallalalala.

Jag kom på en väldigt bra anledning till att inte gå på träningen idag! Så jag kan sjuta upp ångestbeslutet om jga ska börja igen eller inte. Någon kanske tycker "men skit, hon vet väll om hon vill gå eller inte" men för mig är det inte så lätt.

Plus att jag skickade ett mejl till en teater jag vill praoa på  (v.6-7 Jag är ute i sista sekunden...) och nu har dom svarat.
Dock skickade jag det till till "kundtjänst" eftersom jag inte visste bättre med ett ps. om att dom gärna fick vidarebefodra det. Så nu fick jag ett svar från någon trevlig männsika om att hon vidarebefodrat mitt mejl till personalavdelningen. Det är inget ja men det är ett steg i rätt riktning!
2010-01-27 @ 17:12:07 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

cool bild (Y) :)

2010-01-28 @ 20:26:48
URL: http://ssandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0