STORT GRATTIS OCH EN STOR LYCKTSTOLPE





He he bilden är STOR. Gillar stora bilder, om ni nu inte skulle se det föreställer den en lycktstolpe :) Om man vill kan man istället för att titta på stolpen fokusera på himmlen bakom, den är lite finare...(fjant, fjant)


Nä, men idag fyller min "stora- lillebror" elva år så stort grattis till honom!
Han firades i morse med paket vilket ledde till att jag kom ca. 20 minuter sent till skolan.

Plötsligtg sa min pappa, "klockan är halv nio".
(jag börjar nio) Och de tar ca. 20 minuter att gå så en vanlig människa borde kanske ha hunnit eller kommit ca. 5 min sent men jag är långsam av mig (ok, jag hade kunnat skynda mig lite mer) Men mina mamma smsade i all fall till min lärare.
Min dag har väll varit rätt kul, har fått nytt schema vilket innebär att vi nu slutar 13.50 på fredagar, det är väldigt skönt! (förut slutade 15.30) så jag har varit hemma och städat mitt rum så jag slipper göra det i helgen.
(ok, jag är inte riktigt klar, smet ifrån det sista)
Om man läser här kanske man får för sig att jag är lite städgalen men så är absolut inte fallet!
Jag skriver ofta här att jag ska städa eftersom jag tänker att jag ska göra det, sen inträffar det dock inte lika ofta, tyvärr....;)
Jo, i min familj har vi en tradition att dom andra två syskonen får en liten present när det tredje fyller år. Antar att det är från tiden då man var så liten att om någon annan fick massa grejer och inte man själv så blev man ganska ledsen. (fast min ena brorsa är ju fortfarande liten)
Vi har inte slutat med den än, så i morse fick jag en sprej flaska med typ lins "rengörings- vätska" och "papper" för att torka av den med.
Tack mamma och pappa!

Hör hur dom dukar där nere nu, för födelsedagsmiddag, lasange, jättegott, älskar det!
Sen ska jag nog kolla på morden i midsommer, tycker faktiskt det är ganska kul...Tror inte det blir Lets Dance för min del, tycker inte det är så kul, men kanske en lite titt.
Och så ska jag till stallet imorgon, första ridningen efter lovet! Ser fram emot det...Sådär...Får se om det blir kul
2010-01-08 @ 18:35:45 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

hmm tvspelsweb eller något i den stilen.. eller tradera..där köpte ja mitt :P

2010-01-09 @ 21:56:13
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0