Min..

...Nyårsafton blev faktiskt ganska bra, först trerättersmiddag hos grannarna, sen gick jag ut med "T" och gick omkrig ute och snackade om lite allvarliga grejer + att vi kollade om dom sände upp några fyverkerier från en park nära oss, vilket dom tyvärr inte gjorde ("T" gillar inte dom men jag tycker det är fint, det hör till) Sen skulle hon gå och jag gick till våra grannar igen.
Eftersom jag snabbt tröttnade på att vara där gick jag hem och han se en del av ett "morden i midsomer" avsnitt innan jag gick tillbaka till dom för att "uppleva" tolvslaget. Kändes lite konstigt att sitta hemma själv och titta på tv (ok, på datorn) på självaste nyårsafton men, men.
Tyvärr såg vi inte så många fyverkerier men de var väll ändå helt ok.

Sen idag har vi varit ok åkt skidor (längd) först 2,4 km och sen 800m gånger 2

Rätt bra dag
2010-01-01 @ 23:48:55 Blandat i Text Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0