Lite bilder...

Har varit och hälsat på några kompisar som bor på landet -Utanför Sandviken- så därför har jag inte bloggat. Tänkte lägga upp några bilder jag tog av en vacker vinter. Fast nu börjar jag bli trött på att frysa och tänk va skönt att vara ute och fota utan att frysa och kunna ligga på marken i vilka konstiga ställningar man än vill utan teckbyxor.
Fast å andra sidan tycker jag det här har (ÄÄR, herregud) en bra vinter, man vill ju inte ha slask.
Vi hade i alla fall trevligt hos våra kompisar, åkt pulka och skidor (dom är väldigt mycket snö där, mer än här)  och spelat spel.

Jag tycker i alla fall att bilderna blev fina, kanske ska skriva ut någon på fotopapper?
Som vanligt är ingen redigerad eftersom jag inte kan sånt



























Syskon  och kompisar åker pulka i "natten" (?)

Ingen av mina bilder/texter får kopieras

2010-01-06 @ 20:29:12 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0