simmat








Några bilder jag verkligen gillar från i Maj förra året




Hej, igen, har inte skrivit på ett tag, men höll faktiskt på igår och funderade på om jag skulle ändra bakgunden (den svarta) hade en bra ide men vet inte hur jag ska genomföra den...Så det får vara såhär, tycker om den ganska mycket men tror jag ska lägga upp en profilbild snart igen...

Är stolt över mig själv! :)  Kom ganska precis hem efter att ha varit på ett badhus och badat (vad annars? Hihi)
Jag simmade faktiskt 1000 meter, så nu är jag glad och trött. 
2010-01-17 @ 15:58:01 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea haver

Tjusiga bilder

2010-01-18 @ 11:40:23
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0