06-feb-10

Några bilder jag tycker är väldigt fina (kanske lagt upp dom innan?) alla är som vanligt helt oredigerade .







Min dag har väll varit rätt bra hitintills. Var och red imorse, kan inte säga att det gick bra, hade R och ja, jag har ridit henne då hon har gått i fin form...Men inte idag, Vi skulle galoppera på volterna och jag och R förstörde nog för dom andra när vi travade/stod nästan stilla ivägen, så...Men det blir väll bättre nästa vecka.
Sen har jag ätit årets första semla! Tycker dom är väldigt goda men mådde lite illa efteråt, det blir så himmmmla mycket grädde.


Min pappa åt semla med sockeroch mjölk.



Annars är det "städlördag" idag, fast jag har inte dammsugit än....

Hörs 

2010-02-06 @ 18:55:45 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0