HAR VARIT BORTA

Sen jag skrev här sist har jag haft min sista prao dag, tråkigt men jag får väll komma och hälsa på....Men det är inte samma sak, hatar när "livsperioder" (en liten) eller vad man nu ska kalla det tar slut, men så är det i alla fall.
Har varit i Uppsala idag och träffat släkten, farfar fyller 70 så - GRATTIS FARFAR!!!
Var väldigt kul att träffa alla, tycker om dom så många trevliga människor. Vi skulle egentligen ha åkt i fredags (min sista prao dag) (jag slutade 3 men hängde kvar till typ halv 6 skit trevligt) men min brorsa blev sjuk, diarre, om jag ska vara ärlig men det var inte så farligt så vi åkte på lördan istället, väldigt tidigt tycker jag, så jag missade ridningen.  Sen kom vi dit och grattade farfar!
Så idag skulle vi på teater, det visade sig att alla tåg från Uppsala till Stockholm var inställda så vi fick åka bil, barnteatern var väll sådär, jag var inte road men hade kanske varit det om jag varit lite mindre. (Vi såg Rasmus på luffen på Oskarsteatern) Sen när vi skulle hem var tunnelbanan såklart inställd men som tur var gick det ersättningsbussar, det var svin kallt.
Så nu är vi i alla fall hemma, har inte tagit någon bild med tema styrka än, jag vet att det inte är så bra att vara försenad FÖRSTA GÅNGEN men nu är det såhär, kan inte ta imorgon heller, ska med skolan till Kungsberget och åka slalom....Kanske på kvällen, nej tror inte jag kommer orka det men kanske på tisdag. Har i alla fall några ideer.

Lev väl
2010-02-21 @ 20:24:14 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

Shit! Fett coolt att ni ska till Kungsberget då, det är det som ligger här va ? :D

2010-02-22 @ 08:20:41
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0