Back

Mobilbilder från igår

Kungsberget igår, antar att vi hade kul...Men, det kändes lite som att jag bara stod på skidorna och inte riktigt "åkte"...Om ni förstår vad jag menar.
I alla fall så var det svinkallt att vara ute hela dan, man frös inte hela tiden men man åkte ju så om man stått stilla.
Idag började jag 10.30 och slutade 14.00, OTROLIGT skönt (men bussen igår gick ca. 07.00 och vi kom hem ca.19.15)
men nu börjar vardagen igen efter praktiken (i 1 vecka sen har jag SPORTLOV) Tillbaka till skolan och plugget =(
Matte prov på torsdag, tyvärr och så måste jag läsa en tråkig bok, idag ska jag hämta min brorsa och jag borde städa. Skit
Fast jag ska försöka ta en bild med tema styrka idag också
2010-02-23 @ 15:19:58 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0