Utkast: Aug. 26, 2010

Kom nyss - okej GANSKA nyss - hem ifrån en "orienteringsträff" (?) Vill prova det, som jag skrev här. Dock var första gången bara teori så ja, jag satt där i några timmar och nördade kartor, låter urtrist jag vet, men det var det inte. Ganska kul, man fick lära sig hur man läser orienteringskartor, vilka färger som betyder vad osv.
Innan det var jag och gjorde en skit tråkig hemkunskapsuppgif.t Buuuhhhu, tur att det är helg (Råkade skriva, "helg nu i alla fall") snart i alla fall.


Några andra bilder jag faktiskt tycker blev bra, tagna samtidigt som den här. Tyvärr råkade jag ha ISO 1600, he he litet misstag




















Okej, massa bilder, massa gräs, men tycker att dom blev rätt bra allihopa, kul, skrev det här inlägget igår men la aldrig upp det.
Har detta hänt er någon gång när ni fotat - att ni hållit fram kameran mot något utan att "titta", tagit och det har blivit en bra bild. ?


Ska gå och lägga mig snart, rida imorgon.
2010-08-27 @ 23:52:50 Gillar och Älskar Permalink


Kommentarer
Postat av: P E T R A

Vilka gröna vackra bilder! Vill ha tillbaka sommaren som försvann så fort!

2010-08-28 @ 11:58:04
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0