Pysslighet

"Åhlens 60 kr"




Närå, vem skämtar jag med egentligen? Det här är vad jag har gjort idag, en glaslyckta, eller ok, målat en glasburk och satt ett värmeljus i burken. Det är ett bra tips till er som har gamla fönsterfärger hemma i någon låda.
När jag var liten satt jag flera timmar och målade med såna här färger, lyssnade på radio samtidigt, tror jag. Kände igen smärtan i händerna idag, när man trycker på en liten tub, väldigt, väldigt hårt och försöker pressa ut färg. Blev ganska bra.

Etta annat tips; Bröllopsfotografen, som fyran sände igår, den var faktiskt bra, inte en sån där film som man bara Åååååå, den måste jag se igen men ändå en som man helst inte tar bort från hårddisken, första halvan av den var nog bäst, men i alla fall, se den om ni vill se på film,
2010-08-29 @ 15:34:42 Se, läs, lyssna Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

Jag tycker att den är rätt dålig... Filmen ;)

2010-08-29 @ 16:50:47
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: Igeland

sv: haha, men jag har faktiskt hunnit göra båda nu ;)

2010-08-29 @ 19:00:44
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0