Kärlek till mig

Jag är kär, i hur jag mår idag. Mår så bra, så jävla skönt!
He..He, tror det är sen jag tränade - Gympa - idag. Som tur är blir det gymnastik imorgon också plus att jag ska gå och simma med "S" 1000 meter bestämde vi, men vi får väll se, tänk om det vi har fys tidigare på dan, och är helt slut?
Sen ska vi i alla fall hem till henne och äta och sen se på den här, "S" har sett den flera gånger säger att den är bättre än Avatar och jag gillar Avatar!
Men imorgon så får jag i också se hennes lilla valp, igår kom hon, Kira.


Annars vet jag inte vad jag ska göra med veckan tema, får fundera på det.


God natt



2010-08-30 @ 22:09:52 Life Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

sv: Det var.... RÄTT! :D



Du har fått din länk nu (:

2010-09-01 @ 16:27:41
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0