hjärtinfarkt

Hörde om det HÄR och gick sen ut och sprang.
Har märkt att jag haft lite ont i ryggen på sista tiden och tror jag vet orsaken - skolan, en del dagar sitter jag nog stilla i sex timmar.
Dessutom, sitter man och antecknar -Ej på dator, utan för hand- som vi ofta gör sitter, jag i alla fall väldigt framåt lutad. Skit.
Känns inte så bra, det är så många timmar varje dag, när jag gick ut och sprang gick det såklart över och sen när jag kom hem satt jag vid datorn ett tag och då kom det tillbaka.
Fan, på kontor och så ska man ha det man använder sig av ofta långt bort så att man behöver resa sig upp och rör sig på det sättet mer, men hur ska jag göra i skolan?
Hmmm, undra om jag ska vara så "nördig" att jag frågar idrottsläraren, blir nog så.
2010-08-27 @ 23:19:30 Vardag utan bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0