Hemma, idag med

HUR VAR DET DÅ I SKOLAN?
Den klassiska "föräldrar frågan"

Jag hatar inte skolan som en del gör, okej, det är jobbigt att behöva gå upp måste tidigt och när man måste sitta hemma och plugga, men annars tycker jag det är bra.
Jag gillar att lär mig och tycker en de lär intressant.
Men idag blev jag både ledsen och arg, dom har slagit ihop hela högstadiet till en klass, som dom delat upp i två grupper, jag och en av mina två bästa kompisar hamnade i den ena men den andra hamnade i den andra. Dessutom hamnade jag med dom som jag typ umgåtts med minns (Gillar minst) av resten av klassen (förra), en del lektioner kommer vi ha i dom här grupperna och en del efter årskurs, men jag tror faktiskt jag kommer försöka få byta grupp...

Annars, ja, skönt att sluta direkt efter lunch. Jag har verkligen ett jävla slit framför mig den här terminen

Våra gamla sudd, ha ha
2010-08-16 @ 17:03:50 Life Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0