Grönt, grönt, grönt och ännu mera grönt

Ännu fler skogsbilder


Gillar kanske den här bäst











Tagna härmodan - Säger/skriver man så? -. För en gångs skull vet jag vad jag ska lägga upp för 52 bild imorgon, har redan tagit den...Antagligen om jag inte tar en ny.
"Minnen" är det imorgon.
Annars har jag städat idag, vilket jag egentligen inte är så bra på, eller det som inte är så jobbigt, detkan jga vara bra på, som tex. damsuga, men att sortera kläder, som jag hatar, det är jag inte bra på.
Det brukar ofta bli så att jag börjar med något annat, mindre viktigt som att rensa någon låda eller så, som tar alla tid. I alla fall har jag nästan rensat klart mitt skrivbord idag, en av dom saker jag inte gillar inom området "städa".

Imorgon får "S" sin hundvalp, en blandning av pudel -Jag skrev först "en blandning av hund och något annat"- och någonting annat.
Mina kusiner har också skaffat hund, också en blandras, min moster har varit ensam hemma med mina tre kusiner för hennes man har vart bortrest och valpen - Som heter Harry, inte så fint enligt mig - har väckt dom typ varje morgon klockan sex och velat gå ut, så då har min moster fått gå upp, släppa ut honom på gården men sen, sen kan hon inte gå och lägga sig igen för då har han blivit pigg och sällskapsjuk och dom kan inte ha honom på övervåningen där min moster har sitt sovrum eftersom han inte är rumsren, så hon kan inte gå upp och vila och ta med honom. Dessutom kan dom inte åka någonstans för han blir åksjuk och kräks i bilden och sist men inte minst så biter han deras barn, han är inte elak eller så men han ser dom som sina "valpkompisar" och leker med dom, men min moster biter han aldrig för hon är liksom hans ledare. Så han har varit lite "jobbig" men det är ju egentligen inte hans fel, om du ska skaffa valp, tänk på att det är som att få en bebis, på gott och ont.


God natt, nu ska jag kolla på bröllopsfotografen, som vi spelat in.
2010-08-28 @ 21:42:13 Vardag i bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0