DET ÄR FREDAG!

FREDAG!
FREDAG!

Den här veckan har jag bara haft en och en halv dag med riktiga lektioner och ändå vill jag ha helg. Det här schemat kommer bli ett helvete. En dag mellan två lektioner har dom lagt in en fem minuters rast, bara för att hinna gå och byta böcker, antar jag.

Vet nu varför jag älskar torsdagar? För det är dan innan fredag. :)

Imorgon ska jag i alla fall sova över hos "T" ser fram emot det, vi ska se samma gamla tv-serie som vi alltid gör, dock nya avsnitt.
Ser fram emot det, har nästan inte hunnit träffa mina två bästa kompisar på hela sommaren, har ju varit borta, och i skolan har jag inte ens haft alla lektioner med den ena av dom. Buuuuhuuu
Det är härligt med människor du kan vara dig själv med, som inte tittar snett. ♥


Har jättefina bilder jag skulle vilja lägga upp på "T". Tyvärr är hon kritisk mot sig själv och vill inte att jag lägger upp dom, hon var dock här idag och sa ja till en men vill dubbelkolla med henne igen innan jag lägger upp den.




Den jag fick lägga upp var tyvärr inte så bra, gamla bilder, fotade med gamla kameran, 09
2010-08-20 @ 19:56:56 Gillar och Älskar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0