Vad är det för datum idag?

Hemma nu från skolan, hade gympa vilket var jätte skönt! Känns som om jag inte rört mig ordentligt på jätte länge...Blir kanske simning på fredag i alla fall men annars kan det bli lite svårt, prov vecka nämligen...No imorgon och So på torsdag.
No är så himla tråkigt, jag förstår inte, det är som att för varje sak min lärare berättar som man förstår så dyker det upp tio nya frågor, som om man aldrig förstår allt...Uuuuuhh, nä No är verkligen inte min grej.
Men om det nu skulle undgått resten av alla Stockholmare så är det otroligt varmt ute och det är grymt skönt. Det är som om man vaknar upp. Juste, det var ju såhär det var förut, man kunde ju gå ut i t-shirt.

Nä, det är lite fusk, bilden är inte från i år.

Annars skulle jag vilja göra om här lite, nytt, förändring...Vi får väll se vad som händer....
2010-04-13 @ 17:57:22 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0