Jag föreslår att du ska måla hela världen blå.


Tre rätt fula bilder på "bilder" jag målat.
Den sista är väll sämst men gillar dom. Jag tycker inte att jag är speciellt bra på att "rita" men det är som att en del dagar funkar det.
Tror att det var i somras jag gjorde dom här, på natten.
Ibland får jag idéer till tex. texter på natten. Det är som om man på något konstigt sätt får dom bästa idèerna när halva hjärnan är död av trötthet. Fast just dom här tror jag inte hade någon idé bakom sig, dom är nog bara "utvecklat klotter"
2010-04-22 @ 17:06:23 Gillar och Älskar Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

Haha, som när vi satt uppe hela natten och pratade i på höstlovet eller när det nu var :)<3

2010-04-23 @ 08:54:10
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0