GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!

Är hemma tidigt idag också men idag har jag en hemstudieuppgift....Snyft...Snyft.
NAMNGEOGRAFI!
FINNS DET NÅGOT TRÅKIGARE?
Så sitta och plugga in Europas länder och huvudstäder är vad jag kommer göra.
Minns ni när man var "liten", man hade inga prov........
Jag går till och med i en läxfri skola så jag har det kanske slappare hemma än andra men det är fortfarande så att det alltid finns saker man borde göra. När några prov är avklarade dröjer det inte länge innan man måste börja plugga inför nästa. 6 Maj har jag nu båda So och Matte.
Usch
ps. som tur är finns det ett väldigt bra program som heter Settera som går att ladda ner för att förhöra sig själv.
2010-04-29 @ 14:16:15 Blandat i Text Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0