Tisdag med stort T

Har haft ENGELSKA REDOVISNING idag. Fick veta det först igåt men egentlligen var det bara ett tal på ca. 5-10min.
Men endå, mitt värsta ämne i skolan är verklen engelska, det känns som om alla andra kan det naturligt men jga har verkligen skit svårt. 

På gympan idag provad vi på "Parkour" - hoppas det stavas så- för er som inte har hört talas om det så är det som en "sport" -fast det är egentligen ingen sport - Det går helt enkelt ut på att ta sig från punkt A till punkt B så fort som möjligt. Klättring, hoppning, krypa osv. sök på you tube så får ni säkert fram massor av träffar.....Var inte så farligt som jag hade befarat. - Sånt är inte riktigt min grej, då är jag mer för bollsporter -

I alla fall så har jag kommit fram till en sak, jag har gått omkring och klagat -inte här i bloggen...men för andra...- över att folk börjar med julen för tidigt, överdriver lite. Men nu inser jag att det verkligen snart är första advent. % dagar! Beroende på hur man räknar....


okej...nu laggar blogg.se eller vår dator så bilden jga ville ha här går inte att få upp...Sådär ja.


"Mys bild"   Bild tagen 07- 07- 2009


Kom just på att jag måste fixa lite bilder till min kompis.....Men här kommer i alla fall en liten "planering", så jag kommer ihåg allt XD 

Ps. Första gången jag skriver XD här i bloggen brukar verkligen inte göra det.



Tis. 24 Nov - Typ bara kväll kvar, borde plugga och städa....

Ons. 25 Nov - Tandläkare, spanska prov och träning, + borde plugga

Tor. 26 Nov - Matteprov (min död....) och "avskedsfika" med mina kompisar

Fre. 27 Nov - Inget speciellt men förhoppningsvis en lugn dag med tanke på att vi ska få vaccin i skolan på torsdag, så många kanske blir sjuka. Inte kul för dom, men lugnt för oss andra som blir kvar.
Åker också antagligen in till stan på kvällen.

Lör. 28 Nov - Ridning på morgonen. STOCKHOLM INTERNATIONAL HORSE SHOW på kvällen. Ska gå med en rid kompis, gissa om det kommer bli kul! Vi fick tyvärr ganska dåliga biljetter men...men vi ska ändå till Globen.   http://www.stockholmhorseshow.com/taxonomy/term/7
"idag" åker också en av mina -kanske rent utan min bästa?- vänner utomlands, vill inte säga vilket land men det ligger i Sydamerika. Det kommer säkert blir jättekul för henne, hon har släkt där och så men jag kommer sakna henne jävligt mycket och hon kommer inte hem förns i Januari. Jag kommer helt enkelt dö..........

Sö. 29 Nov. - Kommer antagligen bara vara hemma och ta det lugnt + laga mat, och fira första advent.

Mån. 30 Nov - Jag fyller år! Grattis till mig!

Tis. 1 Dec - Prov i någonting, spanska tror jag.

Ons. 2 Dec - Prov i No, träning.

Kanske inte så interesant för er men.. men.. det är grejer jag måste komma ihåg. 


ingen va mina bilder/texter får kopiera
2009-11-24 @ 19:42:36 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0