Tänkte berätta lite....

Nu när jag äntligen är klar med att städa i köket=
Tänkte vara lite egoistisk och berätta lite om mig själv - jag skriver som om någon vet att den här bloggen finns, jag vet.- Eller nej förresten det här är INTE att vara egoistisk.
Jag är en tjej på tretton, snart fjorton år som bor i en vanlig Stockholmsförort tillsammans med min familj - två småbröder och föräldrar.-
På fritiden gillar jag att läsa böcker, skriva själv och umgås med mina vänner - som jag dock inte gör så ofta, utanför skolan- Jag tycker också om att fotografera och äger en liten digitalkamera, men det blir mest på lov och liknande som jag fottar. Jag rider även på en väldigt stor ridskola.

Gammal bild. Jag fotar nog oftast närbilder på olika växter. Typiskt att bilderna är felvända!

Ingen av mina bilder får kopieras
2009-11-05 @ 21:28:01 Om mig/bloggen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0