t

Postat av:

Du ska skriva in färger med webb-koder eller vad man ska säga vet du? Finns färgkarta på designadinblogg ;)

 

Tack för tipset, jag använder alltid Designadinblogg.se, skulle inte "klara" mig utan dom eftersom jag vet absolut ingenting om sånt här. Så det var på designadinblogg.se som jag läste om att byta bakgrundsfärg.  Men det har ändå inte fungerat, och när bakgrundsfärgen blev vit blev "Asalea" under profilbilden rosa. Och ja, jag ogillar -hatar är ett väldigt stort ord- rosa så därför valde jag att ha kvar det som det är nu.

2009-11-25 @ 17:00:16 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: Asaleas little helper ;)

body {

background: #FFFFFF;



Det är det du ska ändra, högst upp i stilmallen :)

2009-11-25 @ 18:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0