snö och cafe

Jag har väll fyra bloggar som jag kollar dagligen. Igår hade en av dom fallande snö, idag har två till!

Kanske hakar på trenden lite senare, det är ganska mysigt.

Har varit på cafe/konditori idag, vet inte riktigt skillnaden. Fast min kompis "T" sa att det var ett cafe så vi får väll lita på henne. En av annledningarna var - som jag tidigare nämt- att "fira" - Egentligen sörja- att min andra kompis "S" åker utomlands på lördag.
Har i alla fall gått rätt bra i skolan idag, jag hjälpte till med frukosten lite och den började nio så dan blev mycket kortare. Jag kunde gå upp 07.45, gå hemifrån 08.25 och äta frukost nio.
Hade matteprov också, först var allt jättelätt vilket gjorde mig glad, -Jag är lite korkad ibland- sen kom jag ju fram till den svårare delen...

ps. imorgon är det FREDAG!



Älskar körsbärsträd   
Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-11-26 @ 21:08:52 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0