Rubriklöst....

Bra dag idag!

Behövde gå upp först kl. 08.00 men då hade jag redan vaknat två gånger och varit skräckslagen eftersom jag trodde att jag försövit mig.
Jag litar helt enkelt på  inte på mig själv! Jag skulle kunna stänga av väckarklockan och sen somna om igen.
Vi slutade tidigare idag så jag har haft lite  tid med kameran. Så dom här bilderna är faktiskt tagna idag. Det är ovaligt. Men dom blev inte så bra.... Skulle vilja ha en systemkamera, min pappa har en men mina föräldrar har sagt att jag inte kommer få någon....Det kommer ta jättelång tid att spara ihop...Ja, ja, jag får klara mig.


Visset (stavas det så?) Tycker färgerna i den här bilden är väldigt fina. Synd att den inte blev skarpare.



Ska vi gå in i en gren?




Suddigt löv

Ska in till stan snart.
Hörs!

Ingen av mina bilder/texter får kopieras


2009-11-27 @ 16:09:17 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

Kan du inte låna din pappas kamera och gå ut och ta lite sånnadär bilder? :D

2009-11-27 @ 17:12:21
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Nä precis, ska lämna tillbaka dom på söndag. Fastän dom är så fina! :( <3

2009-11-27 @ 20:57:00
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0