Jag är jobbig...

Alltså jag har verkligen problem. Jag är världens nattmänniska och älskar att vara uppe på nätterna och sova på dagarna.
Det blir jättejobbig för den senaste tiden har jag börjat gå och lägga mig alldeles för sent och då orkar jag inte gå upp i tid så då får jag stressa hela morgonen. Tur att mina föräldrar har gått när jag äter frukost, oftast blir det en macka som jag äter samtidigt som jag plockar undan frukosten. Och oftast kommer jag också försent till skolan. Det känns som om jag sviker min mamma för lärarna på min skola har varit jätteupprörda bland annat för att många kommer för sent -dock inte på mig eftersom jag sköter mig annars- och om mina mamma visste hur ofta jag kommer försent skulle hon nog bli arg och skämmas, över mig...
Därför borde jag inte sitta här...
Det här hör ihop med att jag är en otroligt långsam människa och en stor tidsoptimist. INGEN bra kombination. Aja...

En annan grej som jag är jävligt trött på är "rollen" jag fått i min klass. Jag bryr mig om mina betyg, det gör jag verkligen, jag säger ifrån om någon behandlar någon på ett sätt som jag inte tycker är ok. Därför verkar det som att en del i min klass tycker att jag är värsta surkärringen.
Det verkar i alla falll som det. Det är en sak som ska blir skönt med att börja gymmnasiet, ny klass, ny roll.
Det är inte så att folk är dumma mot mig, ABSOLUT inte, jag har mina vänner och dom andra har jag oftast en helt normal relation med, det bara känns som att...Eller så är det bara en del av mig som vll försöra mitt självförtroende som får mig att inbilla mig allt ihop...

Kom just på att vi har glosor till imorgon också. Fan, fan! Egentligen var dom till idag men ingen hade övat så vi ska ta det imorgon, nu ska jag sluta klaga......

Två bilder från i Söndags. (Tre)


Äckligt?



konstig inställning eller väldig rörelse (nog både och)


Natt och ljus
Ingen av mina bilder/texter får kopieras

Just det jag fyller år snart och mina föräldrar vill veta vad jga önskar mig. Har väldigt svårt att komma på, har sagt två saker. Några förslag?

God natt, nu ska jag dra


OKEJ. FRÅN OCH MED NU ska jag inte komma försent. Start imorgon
2009-11-17 @ 22:30:12 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0