Helvetesdag

Har som rubriken antyder varit en riktig skit dag!
En kombination av för lite sömn, (Eftersom jag självklart vänt på dygnet, satt och snackade med mina kusiner till halv två i förrgår och kunde såklart inte somna igår kväll) stressig morgon och sorg över att en av mina bästa vänner snart ska åka utomlands och vara borta jättelänge.

Idag har jag i ena stunden gråtit, i nästa skrattat och åter gråtit. Vet verkligen inte vad det har varit med mig. Känns skitjobbigt att det var så men känns nu mycket bättre.

Tänkte att jga skulle ha en grå bild till detta inlägg men nä, känner att det varit för lite bilder här som jag tycker är bra/helt ok.








Bilder från...Ja, det måste ju vara i sommras, för dom är tagna i år


Ingen av mina bilder/texter får kopieras

2009-11-23 @ 18:55:42 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0