Hej

Hej.
Det här är min blogg, min egna dagbok.
Här skiver jag av mig när saker händer i mitt liv.
Ibland kort, ibland lång.
Här skriver jag under namnet Asalea det är en så kallat "pseudonym" alltså inte mitt riktiga namn.
Ingen jag känner vet att min blogg heter det den heter och om någon skulle känna igen sig i vad jag skrev -alltså tro sig veta vem jag är- så ber jag den att inte avslöja mitt riktiga namn i en kommenter eller liknande, 
eller berätta för någon annnan som också känner mig att min blogg finns.

Nu har jag hållt på i kanske två timmar med att försöka fixa en header. Med mycker hjälp från "Designadinblogg.se".
Men, men, jag och datorer hör väll inte riktigt ihop så nu får det vara såhär ett tag.

Jag har massa glosor att göra.....
2009-11-04 @ 21:14:06 Om mig/bloggen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0