Hej, svejs på kvällskvisten


Är det någon som vet hur namnet på den här maträtten stavas? Inte jag i alla fall men jag vet att den kommer från japan och att det är något som min mamma gillar. Själv är jag inte speciellt förtjust i den men jag gillar riset, tycker det är väldigt gott.  -"sushi" stavas det-
Mina morföräldrar är här vilket är trevligt.
Har bara varit hemma idag och "städat" vilket inte alls är lika "trevligt". Har legat i vår trappa och försökt få bort målarfläckar sen vi målade om i mitt rum, blev inte klar. -"orkade" inte, sköt upp det- Höll på med mitt eget rum också, damsög faktiskt men inte så mycket mer...
Sist jag var nere och kollade in i köket stod där i alla fall en nästan färdigt tårta...
...Annars har det väll inte hänt så mycket... Jag har bråkat med min lillebror....Igår köpte min lillebror ett "DS". För ganska länge sen -är det väll nu- köpte han ett DS, sen ångrade han sig och köpte ett psp, nu har han precis sålt sitt psp och köpt ett nytt DS, så kan man ju också göra.. ¡Adios!  (Nej det är inget I, som i is, innan "Adios", det är ett upp och ner vänt frågetecken:)

Gammal bild  
Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-11-29 @ 22:58:04 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Har tyvärr ingen aning av vad du gör för fel :S Prova igen och se om det går!

Och varsågod :) <3

2009-11-30 @ 18:08:08
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Okej :) Tack för din åsikt, det är bra att veta ;) <3

2009-11-30 @ 18:15:07
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0