Ha ha ha ha





Ha! Gjorde som jag sa, kom i tid i morse, fick springa men det gick. Är glad över det.
Har haft No idag, tråkigggttt.
Har många prov på gång också, två spanska prov, ett i matte, och ett NO.
Ska försöka börja på en novell ikväll, ett svenska arbete. Jag vill helst få M.V.G i Svenska om det går för jag VET att jag kan. Blev lite dyster idag när jag fick höra att en annan tjej i min klass som också ska skriva är klar med sin. Hon är jättebra, men min SKA bli jättebra, helst av allt vill jag "klå" henne, eller liksom känna att jag är mins lika bra, så jag har nånting som sporrar mig, men det har inte gått bra hitintills.












'




Bilder från i sommras  Ingen av mina bilder/texter får kopieras


Denna låt har jag lyssnat på idag
, fantastisk, helt underbar för mig just nu (lyssnar på den nu)(Leve Linkin Park och tack X som fick mig att börja gilla bra musik)







2009-11-18 @ 21:09:51 Se, läs, lyssna Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0