Grattis till mig!

Hi..hi, har fyllt år idag. Ni kanske minns att jag tidigare skrev att mina föräldrar sagt att jag inte skulle få någon systemkamera. Dom hade tydligen ångrat sig för i morse fick jag en Canon EOS 350D! Skitkul!
Dom hade hittat en snubbe som sålde ett "paket" för ett bra pris  på blocket. "själva kameran" som verkar vara i bra skick, "orginal objektivet", ett stativ och ett annat objektiv - som vi snackar mer om sen-.

Systemkameror känns som en annan värld, vet ingenting om sånt så min pappa har fått agera lärare för mig idag och visat mig en massa. -han har själv en canon 400D- Tyvärr kommer det nog dröja ända tills HELGEN! innan jag får prova den i riktigt dagsljus, eftersom jag inte vill ta med den till skolan. Eller, får se, kanske kan smita hem på någon lunchrast, nu när min mormor och morfar idag har varit så OTROLIGT snälla och lämnat in min cykel. Den har stått här länge med punka och jag min slappis har låtit den stå.
I alla fall Skittråkigt att fylla år på en måndag!   
Har annars som ni förstår varit i skolan, ätit tårta+god middag och bakat pepparkakor med mina småbrorsor- kanske lite tidigt men vafan, det var ju första advent igår-
Förutom det ovan nämda fick jag också en matta till mitt "nya" rum och en snygg taklampa av min lillebror.
TACK så mycket allesammans. (min Farmor och farfar var också med på kameran)

Spanska prov  kl.09.00 imorgon, önska mig lycka till, -har inte övat idag- god natt!
2009-11-30 @ 22:59:53 Blandat i Text Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0