Bra morgon...

Hej, har haft en härlig morgon idag och ridit dubbelt. Alltså två lektioner (45min gånger 2)
Först lektionen dressyr och på en ny häst.
Andra lektionen hoppning på en häst jag ridit ganske mycket.  Båda lektionerna gick helt okej.
Var lite nervös innan, det var första gången jag red sen jag rammlade av förrförra veckan, sen blir jag alltid nervös när det är hoppning eftersom jga rammlat av.
Har också ätit lunch med min kompis och hennes mamma....

ps. Har också köpt en fars dagpresent till min pappa.
























Två - tyvärr felvända -  bilder på samma okända häst        Ingen av mina bilder får kopieras
2009-11-07 @ 16:28:45 Vardag i bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0