Applåder, applåder

Detta band fick mig att börja lyssna på rock!

Första gången jag hörde en av deras låtar var nog på tv- programet "Tracklistan". Jag och min lillebror tyckte den var skit dålig och skrek "NEJ!" när den spelades. 
Sen en dag långt senare zappade jag fram och tillbaka mellan olika kanaler -min pappa hatar "slötittande" men titta vad det ger!- och råkade komma mitt in i deras konsert som sändes på två- an. Jag kom in just i den låten som vi hört så många gånger förut och jag ÄLSKADE den. Sen satt jag vid youtube och lyssnade och lyssnade. 
Nu för tiden lyssnar jag mest på hårdare rock men Mando Diao finns kvar på min mobil.


(Har inte lyssnat igenom klppen riktigt, hoppas dom är bra)



Japp, det var den här låten som fanns med på tracklistan.









En annan som blev en STOR favorit. Tyckte den här var så jävla bra, vacker!
lyssna och njut!

ps. Kom hem typ 12 igår kväll, showen var skit bra!
2009-11-29 @ 12:08:58 Gillar och Älskar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0