Tjo

Kollade just igenom alla mina gamla inlägg - dom är fortfarande så få att går att kolla igenom - för att se om jag lagt upp en bild här eller inte. Blev lite "ledsen" eller vad det nu var, jag kommer liksom ihåg alla och det känns som allt går så snabbt. Det känns liksom som att det inlägget var igår och det. osv...Förstår ni?..

Var i alla fall hos frisören nyss och klippte mig, bara topparna, jag vill ha kvar min man. Mannen som klippte mig påstod att man kan tappa håret om man inte klipper topparna (i alla fall för mig som har långt hår) cirka var nioende vecka.
Undrar om det stämmer, jag kanske klipper mig 1-2 gånger per år...Jag har i alla fall inte börjat tappa hår vad jag har märkt. 
I alla fall så tycker jag att det är så himmla skönt att få bort det där lilla, det känns som att det är jättekort och som att det har blivit lättare. Jätteskönt!  Tror jag ska färga håret svart snart. Inte permanenta (Eller vad det heter) för det skulle bli så fult när det började växa ut "blont" hår vid hårbottnen. Så då får jag väll färga det bara så att det försvinner efter ett visst antal tvättar.

Har haft gympa idag också, känndes SÅ bra efteråt. (Har för mig att) båda våra gympa timmar blev inställda förra veckan och jga hoppade över träningen också så jag har inte rört på mig ordentligt sen....sen...Ja nån gång. DET känndes i alla fall jätteskönt att anstränga kroppen också och inte bara huvudet!
Har varit nyttig idag också och ätit TVÅ frukter, jag som aldrig äter frukt. Det var faktiskt ganska gott!

Hade som sagt på mig min nya tröja idag och "T" köpte ju en likadan, fast inte samma färg. Så när jga kommer in i klassrumet sitter hon där och säger "Hej, "Asalea"" och skrattar, hon hade också på sig sin tröja.






Efter att man tittat på första bilden ser färgerna i den andra för klara ut men jag lovar jag har inte gjort något med dom, dom blev sådär. Bilder från i sommras, en härlig dag då jag var med "T" och "S" vid en sjö nära oss.

Varning inlägget är fullt med stavfel för jag har ingen lust att gå igenom och rätta, och man måste ju välja när man skriver, om man ska kolla på skärmen eller tangentbordet....

Ingen va mina bilder/texter får kopieras
2009-12-08 @ 19:04:12 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0