"Solen lyser, himmlen är blå vad det är skönt att leeeva då"...

...Så gick delar av en låt vi brukade sjunga när jag var liten och gick på dagis.
Passar väldigt bra, idag är det sol och blå himmel ute och jullovet börjar.
DET KOMMER BLI SÅÅ SKÖNT!
...Att slippa gå upp "tidigt" på mornarna...
...Slippa plugga inför prov...
...Orora sig inför oinlämnade uppgifter/förhör...
...Och kanske framförallt, ha massa tid, hela dagarna.

Idag fick vi i tur och årdning gå fram till vår lärare och ta emot det vita kuveret med vårt namn på och betyg innuti. I och för sig så spelar det inte så stor roll eftersom vi bara går (gick) första terminen i åttan, men det var ändå kul! XD


Fotade massor idag på väg hem från skolan men det blev inga bra bilder.
Det här kankse låter sjukt men på sätt och vis var det lättare att fota med min vgamla kamera, den liksom kände jag, fast det är kanske bara en fråga om tid, jag har ju ändå inte haft den här så länge!



Min "gamla" kamera


Älskar när det ligger snö på träden





Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-12-18 @ 14:36:42 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0