Skatt ♥

Igentligen började väll allt med att jag tittade runt på lite olika bloggar och hittade en med en fototävling med temaat "känsla" (eller något sådant) Det fick mig att tänka på en viss bild jag tagit på en tvättmaskin (som stod utomhus) jag ville se bilden igen och tittade igenom mina biler (jag har fortfarande så "få" att dom är möjliga att titta igenom) men hittade den inte. Så sen kollade jag på våran bärbara dator och där låg en massa bilder jag glömt bort, jätte mycket från i sommras. En riktig bilde skatt!
Men så skulle jag ta över dom till vår vanliga dator och då fick dom inte plats. Uhuhuhuhuhu.....Så jag måste rensa! Sen kommer dom upp!
2009-12-15 @ 22:23:49 Blandat i Text Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0