RUBRIKLÖSTRUBRIKLÖSTRUBRIKLÖSTRUBRIKLÖSTRUBRIKLÖSTRUBRIKLÖSTRUBRIKLÖST




Älskar att den första bilden är blev så stor, den är från "nattfotograferingen". Andra bilden är från en misslyckad grej jag förökte mig på igår men den blev på ett sätt lite cool. Idag gick jag efter skolan hem till "T" med en bok eftersom hon är sjuk, då fanns en fin sol uppe (även om den höll på att gå ner, klockan var ca. kvart över två) sen gick jag hem, gick och hämtade kameran och pratade med min pappa. Sen när jag kom ut var det precis försent. Det var gult precis nere vid horisonten...Deppigt, det var ju fortfarande ljust men inte sol!

Måste tyvärr gå nu...Har bråttom!

Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-12-03 @ 22:20:15 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0