Rosa? Nej, tack


Minns hur bra jag tyckte att den här bilden var, tycker inte om den lika mycket längre, nu har den blivit ganska gammal. En lyftkran i Stockholm



I svartvitt, tycker nog den blir lite finare så här.

Just nu är min moster och tre kusiner här och firar mig, det var ganska länge sen jag fyllde år men vi har inte träffat dom sen dess.
Fick kläder av min moster, jag får alltid det. Hon säger att hon tycker det är kul att handla kläder till andra än sig själv...Fick i alla fall något blått, liknande en tunika(?) och en rosa och grå randig t-shirt. Hon hade tänkt att t-shirten var fin att ha under tunikan, vilket är sant men mitt problem med den var att den var rosa...Jag använder INTE rosa. Det är liksom mot "mina principer" när jag ändå provade t-shirten tänkte jag på att inte vet riktigt varför jag inte använder rosa....Fast man kan ju lika gärna vända på frågan.
Varför skulle jag tycka om rosa?

Nu sak jag äta lunch.

Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-12-06 @ 12:25:34 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

T-shirten eller tröjan? För tröjan var från BikBok vet du ;)

Men köp en vilken du än menar, HM t-shirten är från divided förresten ^^

Och nu vet jag itne riktigt, vilken bok menar du..??

2009-12-07 @ 13:07:34
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0