POLITIK

Har haft So idag i skolan. Älskar So....
Vi skulle medverka i en disskusion, vi hade blivit tilldelade vad vi skulle argumentera för oavsett vad vi egentligen tyckte i frågan.
Jag och några andra skulle argumentera för att ha kvar militär i Afghanistan. - Om jag ska säga vad jag egentligen tycker så är nog inte soldater bästa lösningen, men det hör inte hit -
Jag kan säga att dom andra vann diskussionen, men dom ansåg -vilket kanske också var rätt - att diskussionen skulle handla om den millitära närvaron i huvudtaget. Vi hade däremot koncentrerat oss på Svenska soldater i Afghanistan och trupperna som FN har där. Och om dom hade rätt i att ämnet var all militär närvaro tycker jag faktiskt att uppgiften var konstig eftersom -jag tycker- att det är otroligt svår att försvara USAs invaskon av landet i fråga och allt det lidande den orsakade även om talibaneran inte heller var specielt bra.

Nä, dom där frågorna är väldigt svåra
Några bilder jag tog nyss













Okej, jag eränner mig själv skyldig till att som är så många, olika storlekar och suddighet (finns det någnting som heter så?)

Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-12-10 @ 16:21:10 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0