Nu är det faktiskt JUL!

Har redan skrivit ett inlägg idag men råkade radera det med någon tangent.
Idag är det i alla fall Julafton! Till sist! 24 December 2009. 
Min morgon inleddes med att jag gick upp ca. 07.16!!!
Eftersom jag sover i min mormor och morfars vardagsrum så vaknade jag då av att min lilla kusin gick upp och satte på tv-n. Fattar inte det med tanke på att hon gick och la sig ca. 24.30 igår natt...Så nu har jag sett sista avsnittet av julkalender - Inte för att jag följt den men det var ju SISTA avsnittet- Sen åt vi gröt frukost och drog ut i skidspåret, första längd åkningen i vinter.

Min julafton har i alla fall varit bra hitintills, fast man är ju inte lika spänd som när man var liten.Då gick i alla fall jag och bara VÄNTADE.

Snart blir det i alla fall jul-lunch/middag, Kalle Anka och sist men inte minst julklappsöppning.

Ska gå och plocka fram kameran, God Jul 

2009-12-24 @ 13:05:40 Blandat i Text Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

sv: Vadå KUL att jag bloggar? o.O

Och det funkar om man har firefox

2009-12-28 @ 14:01:02
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0