Lite tråk...

Nä, men önskar att jag hade något roligt på gång...
Fast det är ju ändå nyårsafton så kanske får se några fyverkerier ikväll. Annars tänkte jag följa med mina föräldrar på middag hos grannarna har hitills tänkt att "det blir väll bra" men nu inser jag att jag kommer ha skit tråkigt. Nä kankse ringer "T" och ser vad hon gör...

Kom i alla fall hem igår, var kvar i Ljusdal i två dagar efter Julafton och åkte slalom, åkte sen till Uppsala för att umgås med min pappas sida av släkten. Var kul, tycker väldigt mycket om dom.

Men det var sjönt att komma hem igår kväll, känns som att jag inte varit hemma på jättelänge men igentligen är det inte så farligt. Har i alla fall fotat en del men är irriterad över att en del bilder inte går att lägga över på...
Bild från Uppsala



...Datorn och jag vet inte varför! Frustrerande!





2009-12-31 @ 13:14:30 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0