Kväws...

Mår inte så bra just nu. Våra lärare har lagt alla provi slutet av terminen så det har varit helt galet. Fast nu är dom flesta proven klara men det är endå otroligt många grejer hela tiden....Så, så är det här just nu.
Ska på träning snart också. Är sista träningen innan graderingen (ett slags prov) och jag var inte på förra så ja.....Vet inte hur det kommer gå heller för jag är trött....Dessutom är det kanske min sista träning, har inte bestämt mig för om jag ska sluta eller inte.

(Som tur är har jag i alla fall sovmorgon på grund av att mina lärare ska ha någon "betyggrej" imorgon)

A, ja man överlever


Tycker den här bilden äv väldigt fin...Man kan ju alltid drömma sig bort till sol, värme och lov


ps. Jag vet att det också är mitt eget fel som går och lägger mig försent på kvällarna, men sånn är jag, nattuggla.

ps.2 Om nu undrar över rubriken så ser det mycket snyggare ut med W

Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-12-09 @ 16:13:14 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0