Jul 2009

När jag hämtat min brorsa på dagis (drog han och hans kanin på snowracer (gosedjur)) tog jag fram jullådan.
I vår familj har vi aldrig julgran eftersom vi aldrig är hemma på julafton (jag ska åka på onsdag) så jag och min lillebror hjälptes åt att klä ett "kruk träd" som min pappa har med några kullor....I alla fall, har slagit in julklappar idag...


Paket på mitt golv. Dålig bild men det fanns ännu värre

1. Det understa paketet med svart papper med tomtar på är till min mamma. Det är en mumintavla jag köpt, hon gillar mumintrollet.

2. Det lilla paketet som ligger på nummer 1 och är klätt i tidningspapper är också till min mamma men en födelsedagpresent eftersom hon fyller år på juldagen. Det är i alla fall ett fint bokmärke, hon sa att hon ville ha ett sånt.

3. Det "röd rutiga" paketet med grönt och guldigt snöre är till min "stora lillebror" och innehåller en bommerang.

4. Paketet på det "rödrutiga" med svarta stjärnor på är till min pappa. Det är en bok av John Ajvide Lindqvist.

5. Det fyrkantiga paketet med två btterier upptejpade på utsidan är en liten massage grej till min farmor. Igår - var det nog- fick jag för mig att hon redan har en men jag är inte säker....Hoppas....Hoppas!

6. Och så sist, men absolut inte minst (!) det stora blå paketet ur fokus. Det är till min minsta lillebror från mig och min andra bror och det är en "Pikachu" docka som låter.

Har två grejer till mormor och morfar och en till farfar också..

Så nu hoppas vi att ingen i min familj klickar in här!
2009-12-21 @ 18:22:02 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

Har'u läst boken som pappa ska få? Asså din pappa xD

Den är braaaa! :D

2009-12-21 @ 21:33:25
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0