Höll på att dö...

Idag började våran första lektion efter lunch 12.45 och slutade 15.30. Det vi skulle göra under den här lektionen var ett no prov. HALLELUJAH (man fick gå hem när man var klar, senast halv fyra)

Jag höll på att dö, det var det svåraste, tråkigaste prov jag någonsin gjort! man fick till och med ha med sig en kemibok att titta i, som lite hjälp, men inga (förutom ett) svar fanns i boken.
Formulera det....Varför tror du att....Hur skulle det bli om man....Hur har samhället påverkats av....Bla, bla, BLA!

så, nu ska jag göra nåntingt kul!



På tal om ovan nämda ord



Den här håller jag på att spela på musiken.
2009-12-02 @ 15:37:22 Blandat i Text Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

Coolt med svart snö :P

2009-12-05 @ 16:00:22
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0