Hej då!

Snart åker vi!
Just nu är mina föräldrar och lillebror borta -kanske i källaren- men snart sätter vi oss bilden och försvinner upp till Ljusdal -I Hälsingland - Vi brukar fira jul där vart annat år och nu är det dax!
Mormor har en dator, kanske skriver lite, kankse inte....Vi ska i alla fall åka slalom. Skitkul! Första gången i år även om det är något vi brukar göra varje vinter.

Kom på igår att jag tycker att den här bloggen har flugit iväg i helt fel riktining, tvärt emot vad jag ville....A, ja, kankse blir lite ändrat senare...

Men om vi nu inte hörs -Vilket vi antagligen gör- önskar jag alla möjliga och mig själv en riktigt GOD JUL!
2009-12-23 @ 14:46:02 Blandat i Text Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0