HAPPY

Såhär vacker var förra vintern. Bilden är tagen 28/12 2008. Snart ett år sedan!

Det är faktiskt inte alls så lång tid kvar till jul och det kan man koppla till vad jag gjorde igår!
Var på teater först med skolan, i Ropsten, var det någon som kollade på rapport igår på ettan så skulle dom sända något om det. I alla fall så var jag och "shoppade" med en kompis i Farsta också. Köpte en julklapp och en födelsedagspresent, båda till pappa faktiskt, han var lättast att komma på till i år, dom andra tycker jag är svåra, i och för sig så köpte jag också en anna liten grej som mamma nog kommer få.
Och så köpte jag en luvjacka åt mig själv från H&M, samtidigt som jag bytte kläderna jag fick i söndags av min moster. Trots dom båda plaggen fick jag lägga till 31 spänn men den är så HIMLA skön!

Om ni förresten undrar vad jag gör här så kom jag på att jag har sovmorgon till tio idag! Men när jag kom på det hade jag redan gått upp.
Åååååhhhh, om jag bara kommit på det tidigare hade jag kunnat sova till nio!
Aja, eftersom jag inte alls satt vid någon dator igår så ligger det 48 inlägg och väntar på mig (Ja, jag har äntligen börjat vänja mig vid att använda bloglovin)

Förresten, God morgon!

Ingen avs mina bilder/texter får kopieras
2009-12-08 @ 09:08:25 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0