Bra

Gick på träningen! VOHO, jag var nära att skitai den pga. att jag var så trött, inte hade någon lust och trodde att jag hade mcyket att göra. Men sen gjkorde jag det och det var faktiskt ganska kul, kanske ska fortsätta endå, men tycket synd om min tränare, en del grejer gick inte så bra och vi började om...och började om...och började om...och började m. Dessutom har jzg bestämt mig för att skita i graderingen nästa onsdag, vill inte, men det visste inte han...känns så himmla bra nu när jag sitter här och känner att mina armar är använda, kommer kanske få träningsverk..

Och visst jag har en del att göra men nu ser jag mycket mer positift på saker ting och det var inte så farligt som jag inbillade mig förut.


Ful test bild från min födelsedag




Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-12-09 @ 20:58:38 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0